Rokrocznie odnotowywany jest rozwój grupy serwisowej. Sukcesywny wzrost liczby wykwalifikowanych specjalistów serwisowych wynika ze wzrostu sprzedaży kotłów i palników na biomasę marki KOSTRZEWA. Dzięki dynamicznemu rozwojowi działu czas oczekiwania na usługę w różnych regionach kraju ulega ujednoliceniu oraz skróceniu.
SOLIDNIE WYSZKOLENI FACHOWCY
Autoryzowani serwisanci stają na wysokości zadania, m. in. dzięki starannemu przygotowaniu teoretycznemu i praktycznemu. Od połowy kwietnia w siedzibie przedsiębiorstwa ruszają obowiązkowe, doroczne szkolenia. Zajęcia teoretyczne, jak również praktyczne, przeprowadzane są na pracujących urządzeniach w firmowym laboratorium i kończą się egzaminem. Pomyślnie zdany egzamin skutkuje przedłużeniem serwisantowi autoryzacji. Początkujący serwisanci poddawani są dwustopniowemu szkoleniu, później − podczas pracy w terenie − obejmowani są wsparciem doświadczonych fachowców. Adepci osiągają samodzielność dopiero po potwierdzeniu nabycia umiejętności wymaganych do profesjonalnego i skutecznego świadczenia usług serwisowych.
Poziom zadowolenia z serwisu jest regularnie monitorowany. Z informacji przekazanych przez właścicieli kotłów c.o. marki KOSTRZEWA wynika, że zdecydowana większość serwisantów uzyskuje wysokie noty.
PROCEDURA ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO
Jak zamówić usługę serwisową?
Należy skorzystać z formularza dostępnego pod linkiem:
https://serwis.kostrzewa.com.pl/zamow-serwis
Jak zgłosić awarię?
Skontaktuj się bezpośrednio ze swoim serwisantem
Za pośrednictwem formularza na stronie:
Telefonicznie: od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 – 20.00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach: 10.00 – 16.00 – tel. +48 87 429 56 56