W trosce o bezpieczeństwo zarówno naszych klientów, jak i serwisantów, dokładamy wszelkich starań, aby prace były prowadzone zgodnie z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.
Zalecamy, aby dokładny przebieg zlecenia uzgodnić z wyprzedzeniem telefonicznie lub mailowo, dzięki temu czas pobytu serwisanta w domu klienta zostanie ograniczony do minimum.
Klientom zalecamy:
- konieczne jest zachowanie odległości 2 metrów pomiędzy serwisantem i klientem,
- klient powinien pozwolić serwisantowi pracować samemu,
- konieczne jest także utrzymywanie zalecanej odległości przy powitaniu i pożegnaniu.
Uwaga! Jeśli klient ma infekcję lub przebywa na kwarantannie powinien niezwłocznie anulować zlecenie serwisowe.
Nasi autoryzowani i fabryczni serwisanci są zobowiązani do:
- przestrzegania zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia środków bezpieczeństwa,
- regularnego i dokładnego mycie rąk mydłem,
- używania środków dezynfekujących lub jednorazowych rękawiczek (w zależności od dostępności) i usuwanie ich w odpowiedni sposób,
- powitania i pożegnania bez podawania rąk,
- unikania przebywania z klientem w tym samym pomieszczeniu,
- utrzymywania odległości 2 metrów od innych osób (klientów i współpracowników).
W celu ustalenia terminu przeglądu prosimy o skontaktowanie się z regionalnym Autoryzowanym Serwisantem lub Działem Serwisu firmy KOSTRZEWA https://serwis.kostrzewa.com.pl/.